Totalt antall sidevisninger

tirsdag 19. juni 2012

VÆR

  Pussig igrunn hvor stor betydning været har på oss,særlig med tanke på hvor i landet jeg bor. Skulle vel være godt (eller dårlig) vant.
  Hadde en kjempefin ettermiddag og kveld ute igår.Ikke så veldig varmt,men fint å solgløtt. Puslet med hønene og klippet plen .Koser meg veldig med det meste av hagearbeid og er utrolig glad og fornøyd med omgivelsene jeg bor i.
 
                       Gikk i rundt og knipset litt en kveld her tidligere. Utrolig fredelig og fint. BL.a av kirka på stedet vi bor.

Klinga kirke
Men idag våknet jeg til øsende regn,og tror siden det ikke har vært oppholds.Ikke mange gradser heller,så nå brenner det lystig i ovnen.Vi skriver 19.juni og ungene hadde siste skoledag idag.......... JADDA,,,,sommerferie,,,,,,,



Kreative innesysler er tidsfordriv samt en kjær hobby når vær og humør tilsier det.














Så i dag klirrer det i strikkepinner og spraker i ovnen i heimen her. Koser meg med det også jeg.


Ha en fin kveld,,,,,;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar