Totalt antall sidevisninger

torsdag 14. februar 2013

REDIGERING                              

                                    Det samme som kinesisk for meg,
                     eller nesten hvertfall. Finnes sikkert masse programmer og hjelpemidler
                     som kan brukes,men jeg har vansker nok med det som ligger i bloggermalene.
                     Er heller ikke utstyrt med særlig tøyelig tålmod heller ,,,,,,,,,,    (stygge ord)

                                 Varg ligger i fange mitt ,delvis oppå tastaturet, og han ser rart på meg,
                                                                   Sukk,,

                 Så foreløpig ligger min nye fine header lagret bare inni hodet mitt og ikke på bloggen,
                                                                   Enn så lenge !!!!!!



                   
                        Men jeg må dele noe som er mye mer hyggelig,og det er at dagene blir stadig lysere.
                                                      Idag var det lyst ute til etter kl 17. Jippi!
                                       Og snart tar sola såpass at det vil tine å dryppe fra tak mm.
                                                 Våren nærmer seg og alle hjerter gleder seg ;)


                          Dette bildet er fra ifjor.men jeg er helt sikker på at snart er vi der igjen.
                                                Vinterferie og påske ,så svisj er det vår,hehe.



 
                                   
                                                       Dette hadde vel vært kjekt å ha hva?
                                                   Et drivhus har jeg ønsket meg veldig lenge :)
                                                              (bildet er lånt fra google)
                                                 

                                                         Nok av drømmer for i kveld.
                                     Realiteten kaller iform av å hente mer ved å stappe i ovnen
                                          og varmeteppet skal settes på i god tid før sengetid.

                                                                        Tina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar