Totalt antall sidevisninger

mandag 8. april 2013

            JUHU- TRALLALLA OG SOLA SKINNER,,,,,,,,,,,,,,,

         
           Mandag og jeg koser meg med kaffe til fuglesang utenfor veggen. Mmmmm.....herlig!!

                                        Det våres " and I LOVE IT" ,,,,,,,;)
      Det er ikke et understatement altså. Ikke er det ironi eller tull, bare helt enkelt fakta. Så det så!
                                                        He,he,,,



                                 

                                     Rosene jeg kjøpte meg før helga står like fine.
                                             Skarp rosa er fine de også, ikke sant.





                                Foran er ringen som jeg fikk til bursdagen.
                                                     Kjempefin!!!


         
                          PS! Ta en titt på denne bloggen-

       

                                  http://gardsjenta.blogspot.no/2013/04/ny-give-away-premie.html                                 

                                             

                                                  HAVE A NICE DAY

                                             Tina ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar