Totalt antall sidevisninger

tirsdag 19. november 2013

Pussel

JEPP,,,

Uka har blåst og regnet bort i en fei. Kort glimt av sola sola  og jeg fikk et glimt med på bildet.Vanskelig å få tatt fine bilder inne nå.


               Lite som viser at det snart er jul. Faktisk bare få uker i følge mine oppdaterte barn!

                     Men idag kom snøen. På et blunk var det et teppe av snø overalt,




                                           Hverfall en som syns det var stas!!

 Englene  får begynne å komme fram nå, 
Disse to kjøpte jeg ifjor og syns de er sååå søte;)

                                                            
Plukket inn bar og satt en  liten gran i ei tønne ute på verandaen. Littegranne førjul må vi ha. Har kjøpt inn litt papir og diverse og tenker starte pakke litt julegaver nå. DET er bare så morsomt .Mye av jula for meg det.
Fundere ut å velge gaver som passer den enkelte og så pakke inn i flott papir og pynte pakkene.                                            Jess,,,gleder meg til det!





God kveld,og
sjekk gjerne ut Instagram Tise69

TINA







1 kommentar:

  1. Herlige engler :) Vi må ha lov å snikpynte pitte lite grann, og det går jo fort til advent nå da.

    Fin kveld.
    :) Inger

    SvarSlett