Totalt antall sidevisninger

tirsdag 31. juli 2012


                           Det positive med regnvær :

-godt for alt som vokser av planter mm (også ugress)
-jeg slipper å vanne
-kan kose meg inne uten å ha dårlig samvitttighet for det jeg kunne/skulle gjort ute
-få unna nødvendig husarbeid som IKKE blir prio om det er sol



                        Tror jeg på dette selv????? Veeeeeel,,,,,,

                 "Ska sjå d bi likar imårra",som a Gjertrud sa . ;)

                                           Plantene mine er tross alt ganske frodige.


Så kan jeg henvise til en kjempefin blogg jeg anbefaler alle å titte innom.http://mettesinlilleverden.blogspot.no/ 
Hun har 3års jubileum og feirer dette med en givaway.





                                       Ha en fin kveld  uansett vær,
                                                          Tina.

1 kommentar:

  1. Så koselig at du ville være med på min giveaway ღ og takk for fin kommentar :) Flotte 3 regler for regnvær - det gjelder alltid å se det positive med alt, ellers så blir livet kjipt, hihi :)) Jeg kunne ikke vært mer enig i disse reglene, særlig det siste ;) Kos deg masse, Tina - og ha en riktig god helg, klem fra Mette :)

    SvarSlett