Totalt antall sidevisninger

tirsdag 17. juli 2012

 Gamle og slitt kan bli nytt og fint,,,,
Skrap for noen, skatter for meg. Gjenbruk er tingen!

                          En gammel trekasse ,ble med litt maling og skruer til en grov, men samtidig
                          søt hylle til mormors gamle kopper.

På kjøkkenet over et gammelt skap passer den godt inn.



                                Her henger også flere gamle ting jeg har fått og kjøpt på loppis.


                                                                 



                                                              
                                     


                         Et kromkakejern og en staselig høvel.
                         Det gamle vaskebrettet ble en søt hylle.












    Sjarmerende rustent og slitt.


    Vakkert synes jeg.
  












Dette ble kjøpt på bruktbutikken "Jådårbua" (tror det heter det). Tenkte det til nattbord,men står foreløpig på stua.
Etter makeover`n ble det så fint,så det får enn så lenge stå i stua :)

  


 Hagen har mange røtter,rakved og stein. Superfint som dekor og veldig  fint sammen med planter og blomster synes jeg. Her i selskap med en gammel utslagsvask jeg var så heldig å få av en venninne.
 O lykke.:)






Har masse bilder men ikke så god kvalitet desverre.

Go`natt,,,

Tina




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar