Totalt antall sidevisninger

tirsdag 12. mars 2013

ETT ÅR og litt til har gått siden bloggen ble til og jeg ser idag at det er passert 2000 sidevisninger,,,,,,

                                                    JUHUUUUU.!!!

                         Dette blir det 42 innlegget.Små tall,jajaja,men artig likevel!!!





Idag har jeg ommøblert på stua.Og da snakker vi virkelig ommøblering. Alle møbler har flyttet. Noen har flyttet tilbake igjen også. Men nå TROR jeg at resultatet er endelig. Kanskje,,,,,,, ;)

Ryggen min ROPER at nok er nok,men det er jo så morsomt.Elsker å ominnrede og flytte på ting og tang
og stæsje rom i huset på nytt. Skal prøve å ta noe bilder imorgen om dagslyset er på min side.

Nå er det jammen 15 kalde blå ute igjen og vinteren er på ingen måte over. Men INNE kan jeg kose meg med tanker og bilder som sier VÅR ;)





                                                               God natt & søte drømmer

                                                                               Tina ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar