Totalt antall sidevisninger

søndag 10. mars 2013

                                                       HÅNDARBEID
           

          og da særlig STRIKK er med årene blitt en hobby og interesse jeg bruker mye tid på .
                         

          Strikket masse til egne barn da de var mindre, til tantebarn og andre. Noe til eget bruk også
                                      men det er det å strikke selve plagget som er det jeg liker best.
                                      Når der er ferdig er jeg på en måte også "ferdig" med det .

              Denne VM genseren fra noen år tilbake (husker ikke) er en av dem som er blitt
                           liggende ubrukt . Synd, javisst for genseren er jo kjempefin!


                                  Marit Bjørgen ( modell i mønsterbladet ) kledde den bedre
                         for å si det sånn , Så om noen har lyst å kjøpe den,ta endelig kontakt.



                                Samme skjebne har denne jakken fått liggende i samme skap.
               Lillafargen er mye skarpere og dypere enn bildet viser. Selger den også  v/int.


                                               Nå er det HEKLING som gjelder.
             Hekler gardinkapper og er så morsomt og enkelt at man skulle tro det gikk fort
                                                         .Meeeeeeen nei!!
    Litt tjukkere garn hadde passet meg bedre ,men de blir veldig fine da om jeg kan si det selv.



Fine Varggutten følger med og skulle gjerne lånt garnet for å leke med ;)



                                                         Nok ei uke har gått.
                       Vinteren har satt inn et ekstra "rykk" her i helga med mange kalde blå og
idag med MER snø!! Sukk,sier jeg,men gleder meg over at jeg har to vedovner og ved å mate de med.

Inni meg gleder jeg meg til VÅR og VARMERE vær. Ser at flere bloggere tenker samme tanker.
                      Masse fine bilder av blomster,hagemøbler og div og se på om dagen.



                                                 






                                                        Lite glimt av fjorårets sommer...


                            Skal fortsette heklinga  ei stund og deretter hvile hode og øyne  for
forhåpentligvis å våkne imorgen uten hodepine. Ønsker dere en fin kveld!

                                                                            Tina ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar