Totalt antall sidevisninger

tirsdag 14. mai 2013

SPEILER meg i mitt nymalte stuetak og er såååååå fornøyd..

Sliter litt med lukta ennå ,men den må da vel gi slipp etterhvert.

Vaska og satte på plass alt her inne igår kveld , så idag har jeg tenkt til å gjøre ikkeno :) Bare kose meg til jeg skal en tur på jobb i ettermiddag.

Sola glimrer med sitt fravær så jeg har ikke lyst ut å gjøre noe heller.Åtte pluss å litt regn,,,,brrr.

-----------------------------------------

Pusler litt med ideer omrkring pyntingen i anledning bryllup jeg skal i i sommer.

PEONER

Så fine 

Fine i knopp og utsprunget kan de konkurrere med roser synes jeg.
Bildet fra interflora.



Disse kom jeg over da jeg googlet på diverse pynteideer.
Passe rufsete og fine hva?

Evt til å pynte vegg el dør?




En staselig hestekjerre som standsmessig kjøredoning?

Fin kjole til festen?

Masse å velge i av alt ,men hva som er valgt blir å få se på selve dagen..
Sikkert er det at glitter og bling blir det :)

Å nei, det er ikke jeg som skal giftes.





TINA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar