Totalt antall sidevisninger

tirsdag 28. mai 2013

SOMMERDAGER

       Så deilig å kunne gå ut på terassen å sette seg i god temperatur med kaffekoppen på morgen.  Måtte det vare!




I hagen gror det sent eller det er jeg som er utålmodig.
Så da jeg gikk en tur i går kveld å kikket i bedene ble jeg gledelig overrasket da jeg så
at den lille rhododendronen blomstret.

SCARLET WONDER






                           Så mange blomster har hun ikke hatt før. JIPPIII !!!

Morelltreet kommer med blomster. Så vakre,synd de står så kort tid.





Potterosene er gjenganger ute på terassen hos meg. Hvit variant iår.





Ikke heldig å ta bilder i sollyset men greide ikke dy meg ;)

I stua har gammelsenga fått litt mer sommerlig preg i lyseblått.hvitt og rosa.

Den runde puta sydde jeg selv og ble skikkelig fornøyd faktisk.







                                     

                                      La humla suse,,,,, ;)
                                                                                                      TINA


                                                                                                         

                                                                                 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar