Totalt antall sidevisninger

mandag 15. juli 2013

Å lette sitt hjerte er viktig

                                          OMG,,,,,,

                             Sola og sommervarmen "has left the building" !!!
10 usle plussgrader og ullsokker,pledd og stearinlys er leita fram igjen. Fyrer i ovnen gjør jeg hver kveld.
                                                 Brrrrr !!
                                           Vi skriver 15.Juli !!!!



                                   Om du ser godt etter på bildet,så er den loddrette
           "stripa" mot høyre regnDRÅPER fra takrenna eller rettere sagt det RENNER!!
                                  En tynn ,men veldig hørbar FOSS av regnvann.
                                 Og  JAAA, jeg innrømmer jeg er VÆRSYK !!!!



Tenk positive tanker,har jeg lært skal være bra når negativitet tar overhånd.

I mitt hode og verden er interiør en sånn positiv tanke. Magasiner og nett lar hode og tanker fylles med inspirasjon og hyggelig lesing.  For ei stund iallefall !




                                Nytt entrebord i gangen . Veldig fornøyd ;)






        Smal gang så det ble perfekt med dette som ikke stikker så mye ut fra veggen.

                                       ----------------------------------------


                                 
                           Legger føttene høyt og inntar tv modus for kvelden.

                         



                                                                                   TINA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar