Totalt antall sidevisninger

torsdag 18. juli 2013

Vannmangel

er d iallfall ikke her jeg bor. Regn,regn og mer regn,,,, Det er så kjedelig. Nesten jeg ikke tør kikke på plantene mine , der de står ute. Iår tørker det bort da.en slags trøst det og.

Men Liljene mine de ser ut til å trives selv om det er grått og vått. Den gule har kommet ut idag så jeg.
Ikke tatt noen bilder idag,men de under her er vel også vakre,eller hva? Bildene er fra " Vi Villa".



Jeg har en som ligner veldig på denne.



                 Disse er litt mer avlange i formen og kjempefine. Nydelig kremhvit farge.


         

  IRIS er en annen løkplante som jeg er glad i. Har bare to typer (enda),men de viser seg og være ganske hardføre så det skal komme flere.


                                               Majestetisk









                                     Ønsker alle en fin kveld !!

                                                                  TINA
                                             

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar