Totalt antall sidevisninger

mandag 13. januar 2014

FROST

Vinterkulda

har kommet og med den har jeg heltidsjobb med å fyre i ovnene om dagen. Heldigvis har vi ved!

Tenkte høre om det er flere som blogger via pad/brett/tab's?
Etter at den trofaste data'n min "la inn årene" (les:døde),så har jeg tatt i bruk en liten SamsungTab.
Men jeg sliter virkelig, for makan til nykker og ufrivillighet.... Den tester tålmod og utholdenhet!!! For her snakker vi ikke om å kunne poste et innlegg i forbifarten nei. Må ha goooooood tid,,,,!!!

Det å laste inn bilder tar så lang tid at det er helt håpløst. Skal det virkelig være sånn eller er det min enhet det er feil ved?


Men kanskje har jeg misforstått noe? ALLE gode råd mottas med takk☆☆☆


           Enn så lenge - KeepCalm
                                              & Ta N Bolle☆

           hilsen (en Frustrert) Tina,, ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar