Totalt antall sidevisninger

søndag 19. januar 2014

Søndag

BAREGJØREINGENTING

Tenkte prøve ut det nye kamera mitt idag,men dagslyse gled liksom fra meg.  Synes likevel at dagene har blitt merkbart lysere nå. Så våren er jo ikke SÅ langt unna da :).

 I butikkene kommer det vårlige nyheter omtrent daglig nå. Det er så inspirerende og morsomt å se. Fristende ikke minst!





                                   Sola var da fremme ei stund idag også. Så godt å se!

                                  Da jeg dro hjem fra jobb går kunne jeg nyte dette synet:







Vakkert,men bitende kaldt!!

Klart vær og mye vind,sånn er vinteren her.

Mine to firbeinte og jeg skal fortsette og kose oss inne vi. Godt og varmt foran ovnen!





*** God søndag ***

TINA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar