Totalt antall sidevisninger

mandag 3. juni 2013

UTLADET

Kropp og hode (inni) er i streikemodus. Sliten og trøtt.
Godt jeg ikke har noe på timeplanen idag.
Skal være bare lat tror jeg.





Kvitveisa holder på å takke for seg men disse rosafargede fant jeg før helga. Fine ja?






Etter lang tid med forberedelser og atter forberedelser ble det endelig bryllup og fest for oss i familien og venner i helga. Broren min giftet seg på lørdag med sin utkårede. Det fineste brudeparet delte sin store dag med festpyntede gjester i et stort selskap. En fantastisk flott dag med rørende og morsomme øyeblikk som blir fine minner å ta vare på.

                                               BRYLLUP
                                                 












                   

                                                          Standsmessig skyss til festlokalet






                                                                   Fine Kolbin







                                                                         


                        Rammen rundt dagen var nydelig med sol og fint vær. Først etter at brudepar og gjester var trygt inne til middag kom regnet.

                                                       

                                               Synd at bildene ikke er av bedre kvalitet .
Skulle ønske jeg hadde hatt et skikkelig kamera,men dette er bedre enn ingen bilder i det hele tatt.

                                                                       



LYKKELIGALLESINEDAGER




TINA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar