Totalt antall sidevisninger

søndag 6. oktober 2013

Slapp søndag

EN STUND SIDEN SISTE INNLEGG



Dagene går så fort og formen har ikke tillatt så mange kreative krumspring. 
Likevel tenkte jeg måtte dele de flotte bildene jeg fikk tatt fra byen en tidlig morgen forrige uke.
Høstværet har virkelig vært fint i Trøndelag.



                                                Fint ikke sant?

Når vi nå går inn i høstferieuke er det derimot regn-og vindfullt ute. Ungene og jeg har spist taco og i stua er stearinlysene tent.Varme i ovnene selv om det ikke er spesielt kaldt ennå,men det er så godt å sitte inne og se og kjenne ovnsvarmen.

       

Dukket i kleskap og ryddet i div klær her om dagen.              
Denne fine kjolen strikket jeg for noene år siden.Veldig lite ,men pent brukt.Selges om noen skulle ønske.
Ca str 4-6 år vil jeg tro.Strikket i myk ull og pelsgarn.


























                       Pimpet opp en tam lampeskjerm med litt blondebånd!
                             

Slik ble den i sin nye "look" !
Ingen har likedan ;)

     

                                                  TINA

PS! Takker for hyggelige kommentarer! Det er så morsomt at noen leser og liker det jeg viser her.Gleder meg sånn ;)

2 kommentarer:

  1. WOW TINA
    FOR EIN NYDELIG KJOLE
    SYNN JEG IKKJE VET OM NOEN SOM KUNNE FÅTT DEN
    FIN LAMPESJERM
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Den som hadde hatt noen som kunne brukt den kjolen - helt nydelig.
    Og så effektfullt pimpingen av lampeskjermen ble.

    Fin kveld til deg.
    :) Inger

    SvarSlett