Totalt antall sidevisninger

torsdag 10. oktober 2013

Valg,,,,,,

CROME , FIREFOX  OSV,,,,,,,

Jeg kan ikke så mye ,men har  da egentli vært fornøyd med Crome .Men nå er det ting som gjør at jeg ikke er like fornøyd. Plutselig har hele lista mi av blogger jeg følger blitt borte vekk. Er dette sånt som sjer ,og har det med blogspot å gjøre el plattformen??
Håper noen har gode råd?



                           Kaldt,fint vær da jeg sto opp idag. Herlig etter alt regnet!



   

      Endelig somlet meg til å gjøre ferdig denne som har ligget i bunnen av strikkekorga i evigheter.
Etter mønster fra TineSolheim. Strikket i ull-og bomullsblandingsgarn.Deilig mykt garn.
                                 Om noen har lyst til å kjøpe den så er det mulig. ;)

                                     





Tunika  med blondekanting.
Ca str L/XL.Lengde 95cm.




Tina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar