Totalt antall sidevisninger

torsdag 17. oktober 2013

SNØ I LUFTA

Å der kjennes både her og der.....

"Jeg skuller ønske det var sommer hele tiden", sa datteren min her om dagen. O jess, jeg er så enig. Klær og sko etter årstiden er hentet fram , så praktisk er vi relativt forberedt. Mentalt,,,,,,IKKE!

Toppene ligger hvite idag og jeg er inne og fyrer med ved. Skal få gjort ferdig på kjøkkenet som har fått litt høstpreg. Jeg somler bort tiden med å flytte på ting og tang,istedet for å tørke støv å vaske som egentlig var planen. Å som kjent når en ting flyttes,så må resten også følge på,,,,,, :)
Ikke NOE jeg koser meg mere med,,,,,,tankeflukt og deilig egotid.


                                Sånn så det ut da jeg startet på kjøkkenet.




Kjøpte huset høsten 2004.Det meste ble pusset opp da og det er ikke mye jeg skulle gjort annerledes. Men,gulvene var en bommert de lux,,,,, BRUNT da,,,,,æsj nei.  Ønsker meg vanlig tregulv jeg. Brede bord som skulle vært hvitmalt.!! Sukk,,,,,  Må vinne i noe først da,hehe,,,




                 Skilt og gamle trekasser som hyller funker fint sammen. Hvitt og grått!





                            Tragisk lys å ta bilder i nå ,men sånn ble det nå.
                                    Bord og skap fikk bytte plass.





Kjøpte et hengeskap i metall  (black design) som jeg har malt hvitt og skrapt litt i så det passer til resten.Det følger med seks kroker som skal henge på stanga under.Der skal kaffekrusene få plass etterhvert. (krokene er forsatt brune) ;)


.Nært "ovnskråa" som vi sier,så her blir det godt å sitte med litt pussel. Budalsgyngestolen fikk jeg tak i på et låvesalg i sommer.Den var knallrød.Har foreløpig bare fått et strøk med grunning.men den skal bli hvit den også. Pleddet oppi har jeg strikka/hekla etter inspirasjon fra TineSoleheim mønstrer. Var kjempeartig arbeid,dog langvarig :)


Bloggen fikk seg  "nytt" ansikt den også idag.Litt høstlige bilder i headeren.

Ble et langt innlegg dette ser jeg.Håper noen likevel orker å lese seg gjennom. Artig med noen nye følgere.Velkommen skal alle være. Setter stor pris på alle hyggelige kommentarer:)

                                             I`ll be back,,,,,,, ;)

                                                             TINA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar