Totalt antall sidevisninger

fredag 21. juni 2013




                                         HVITT & ROSA

Nå snakker jeg om blomster. De fineste blomstene er hvite og/eller rosa synes jeg. Gule blomster liker jeg minst. Nå er vel dette som så mye annet smak og behag. I blomsterbedet framfor huset har jeg prøvd med bare hvite og rosa stauder. En skikkelig opprensking måtte til da halvparten av beboerne oppi der
" had left the building" .!!  Nå har jeg ersattet en av de og krympet ihop bedet slik at det skal bli enklere og vedlikeholde.

STEIN i alle former og farger er fint i hagen. Har duk i bunnen fra før,
og fylte inntil plenkanten så det skal bli lettere å klippe. La en planke som kant inn mot bedet,slik at jorda holdes inntil. Så var det bare å legge steinene oppå/inn mot plantene.
Nåvel, bare,bare var det nå ikke. Tar litt i porsjoner jeg ,da kroppen ikke spiller på lag.
Men sånn er det nå bare. Er glad jeg får til noe jeg.  Bra ble det tilslutt da;)






                             



Bildene tatt fra vindu da det plutselig ble værskifte kan man vel si.
Fra over tjue deilige grader og lett skydekke- til REGNREGNREGN ,,,,
Nå holder det såvidt over 10 +. 
Atter en gang!


Vi ses ,,,,
Go natt :)

Tina

3 kommentarer:

  1. så flott bed! stein er herlig :) så lurt med grus rundt :) trenger lette klippeløninger her, for er så utrolig mye å klippe..

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er det her også.Alt for mye plen!!
      Artig du likte det.

      God helg til deg.
      Tina :-)

      Slett
    2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett