Totalt antall sidevisninger

tirsdag 25. juni 2013


                    VAKKER OG DUFTENDE 

Største peonblomst jeg har sett tror jeg. Kjøpte en bunt på Rema ,svakt rosa i knopp.Etterhvert som de kom ut ble fargen mer fersken og nå er den gul-hvit.
Fasinerende!! :)

Blomster og planter er en stor del av trivsel og artig og holde på med i sommersesongen.

LUPIN er for mange ugress og en U-plante ,men jeg syns den er kjempefin. Liker den veldig godt .

Høyreist og staselig!


Koselig å sitte ute med håndarbeid også. Fått gjort ferdig to vesker som har ligget halvferdig leeeenge.






Uteplassen er et herlig sted å sitte når været er sånn som de siste dager har vært.












                                  Ønsker meg en morgendag med SOOOOOL !

                                                                                 TINA


1 kommentar:

  1. Nydelig uteplass du har- jeg drømmer også om en slik overbygget veranda. Takk for koselig kommentar på min blogg og velkommen som følger! Ønsker deg en fin ny uke!

    SvarSlett